Saturday, January 1, 2011

n a t i l y n a t a s y h a

kau dah habiskan semua beras kat umah nie kau belaaaa ekk!!
siot je kau !pastu kau da huru hara kan umah nie then kau berambus ekk!HAHA
kau PELIK! kau BODOH!kau GILE! 
kenapelah kau jadi akak aku?jadilah adik aku ker,..boleh aku buli kau! aku sabaaa je ngn perangai pelik kau tu! aku diam je bile ko nk letak tahi hidong ko tu kat aku ! aku diam je tiap kali kau nk bg kahak ko kat aku ! aku sabaw je bile kau nk cakaw aku! aku gelak bile kau gelak! aku mkn bile ko dah 4kali makan! ko mmg pelik !


"bende bodoh mesti jdi kat aku dooe.." itu yg sellu kau ckp...
sbb kau mmg bodoh! wahhh depan kawan2 kau,ke main nk aca2 matang agik kau ekk! pade hal ko lah paling perangai tak elok!


"..bOi,takuuutt...." hahaa! kau sellu takot! sound2 org berani,org dtg dekat ko jerit ! HAHAHA!! alaa.. 
lalu kat tempat mat rempit pon ko takot...padehal dlm kerete! hahaha! 


 bile sampai perangai pelik ko tu,pelik habis..
kat tgah2 pasar mlm kau boleh bantai tayang perot kau yg dah mcm DODOL TUMPAH tuh tak tengok kiri kanan..pastu kantoi ade org nmpak...then ape agik..ko mesti kangal(ketawe tmpe henti)HAHA
aku nk show korg perangai akak aku kat mc'd bukit tinggi ek..

gamba 1st tadi tu,dye baru pas mkn..
2nd gamba tu,bile dye da kenyang,dye baring !!! HAHA


ade agi 1gamba nie,dye buli aku kat uptown,dye suro aku ikat tocang rambot dye..aku nyer muke da ketat da beb...
sabaw boi..sabaw..


sbaw je lah !





yeah kak! you rock ! 


4 comments: