Sunday, February 20, 2011

iloveyoumom!




21FEB'11

happy birthday ma! 

hampir 1dekad 9tahun kau menjaga aku...
tak dapat aku bayangkan hidup aku tanpa kau !
selepas kau berpisah dengan baba,kau bekerja keras 
bagi mencari sebutir beras untuk aku dan adik2..

aku berharap sangat bila kau sudah tidak berupaya lagi,
akan aku membalas baik budi yg telah kau curah kan kpd aku..
akan aku menjaga kau seperti mana kau menjaga aku dulu..
kau lah teman wanita ku,kau lah cinta pertama ku ,dan kau lah IBUku

garis garis halus diwajah mu,menandakan kau sudah letih dan lesu dengan dunia ini, pelbagai ujian dari ilahi kau hadapi, tetapi kau tetap berdiri... 

kau cuba jadi yang terbaik di mata kami, walhal aku tahu, ENGKAU SEPI DAN SUNYI ..aku akan cuba buat kau happy..

kau tahu apa perasaanku,
kau tahu kemana arah tujuku,
kau tahu perbuatanku,
kau tahu menjagaku,
kau tahu apa masalah ku,
kerna itu kuasa seorang ibu...

we love you mom!!









No comments:

Post a Comment